Ze względu na przepisy drogowe oraz ukształtowanie terenu po Norwegi jeździ się nieco wolniej niż po Polsce. Dróg ekspresowych jest mało, podobnie jak odcinków dwupasmowych pozwalającyh na łatwe wyprzedzanie.
Poniżej podajemy orientacyjne czasy przejazdu na przykładowych odcinkach.
Odcinek |
Droga |
Km |
Czas podróży |
Uwagi |
Oslo-Nordkapp | E6 | 2200 | 35 godzin ≈ 5 dni z noclegami | Promy |
Oslo-Bodø | E6 | 1200 | 20 godzin ≈ 3 dni z noclegami | |
Oslo-Bergen | E6 lub 7 | 500 | 8 godzin | |
Oslo-Stavanger | E18 | 540 | 8 godzin | |
Oslo-Trondheim | E6 lub 3 | 500 | 8 godzin | |
Trondheim-Bodø | E6 | 700 | 12 godzin | |
Oslo-Geiranger | E6 | 450 | 7 godzin | |
Oslo-Flåm | E16 | 350 | 5 godzin | |
Bodø-Tromsø | E6 | 600 | 10 godzin | Promy |
Bodø-Nordkapp | E6 | 1050 | 16 godzin (2 dni) | Promy |
Bergen-Geiranger | E39 | 400 | 7 godzin | Promy |
Bergen-Flåm | E16 | 170 | 3 godzin | |
Bergen-Kristiansand | E39 lub 9 | 470 | 8 godzin | Promy |
Ålesund-Trondheim | E39 lub E6 | 300 | 6 godzin | Promy |